Massiivinen pitkäkalloinen luuranko kaivettiin esiin Venäjällä

Video venäläisistä arkeologeista kaivamassa luurankoa jolla on epätavallisen pitkä kallo on julkaistu. Vide on kuvattu paikalla joka tunnetaan Venäjän Stonehengenä.

Jäännökset löydettiin Arkaimista, arkeologiselta paikalta joka on löydetty 1987, läheltä Tseliabinskia, keski-Venäjällä. Arkaim tunnetaan Venäjän Stonehengenä jonka uskotaan olevan rakennettu 1600-luvulla ennen Kristusta.

Uskotaan, että muinaiset ihmiset ovat käyttäneet paikkaa tutkimaan tähtiä, samalla tavoin kuin Britannian Stonehengeä.

Arkeologien mukaan luut kuuluvat mahdollisesti ’Sarmati’-naiselle joka on elänyt 4000 vuotta sitten, ja hänen kallonsa oli pitkä koska muinaiset Sarmati-heimon jäsenet sitoivat lapsiensa päät köysillä, joka oli tapana tuolloin.

Ufologit väittävät että luuranko jolla on pidennetty kallo on humanoidin jäännös, samankaltainen kuin 3000 vuotta vanhat Paracasin pidennetyt kallot Perussa.

Alustavan DNA-analyysin perusteella pidennetyt kallot paljastavat että ne eivät ehkä ole ihmisten kalloja, vaan ne kuuluvat kokonaan toiselle lajille.

Onko tällöin mahdollista että pitkät kallot kuuluvat samalle lajille kuin Paracasin kallot, ja että tämä laji on maapallolla vieraillut avaruusolentolaji?

Artikkelin julkaissut UFO Sightings Hotspot.