Tiedemiesten löytö: ihmisen DNA:ssa on viesti avaruusolennoilta

Uusi tutkimus paljastaa kuinka ihmisen DNA on koodattu käyttäen muinaisten avaruusolentojen signaalia jotka ovat vierailleet maapallolla kauan aikaa sitten.

Linkki tutkimukseen: http://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1303/1303.6739.pdf

Tutkimuksen nimi on “The “Wow! Signal” of the terrestrial genetic code”, ja se on kahden tutkijan käsialaa Kazakhstanista. Tutkijat Vladimir I. Cherbak ja Maxim A. Makulov luottavat ”biologisen SETI”:n olemassaoloon, joka olisi matemaattinen koodi ihmisen DNA:ssa. Tätä ei voida selittää perinteisten teorioiden evoluution kulkumekanismeilla.

Tutkimuksen mukaan tiede on askeleen lähempänä todistaakseen Ancient Astronaut -teorian oikeaksi, niinkuin myös hypoteesin siitä että lajimme on kehittyneen avaruusolentorodun DNA-manipulaatiolla jalostama. Tiedekaksikko kertoo Icarus-journalissa:

Kun koodi on lukkiutunut, se saattaa pysyä muuttumattomana kosmologisia aikoja. Itse asiassa, se on kestävin tunnettu rakenne. Sen takia se esittää poikkeuksellisen luotettavaa tiedon tallennusmenetelmää älykkäälle signeeraukselle. Kun genomi on kirjoitettu uusiksi, uusi koodi uudella signeerauksella pysyy jäässä soluissa ja sen jälkeläiset voivat matkata näin ajan ja avaruuden yli.

Toisin sanoin, ihmisen DNA on suunniteltu sellaisella tarkkuudella että siitä paljastuu ”kokoelma aritmeettisia ja ideografisia symbolikielen kaavoja”.

Tiedeartikkelin tausta

Tämän tutkimuksen tuloksena muut tutkijat nyt keskustelevat siitä todennäköisyydestä, että ihmiset olisi suunniteltu aurinkokunnan ulkopuolelta miljardeja vuosia sitten, hypoteesi jota monet muinaiset maapallolta löydetyt luomiskertomustekstit tukisivat.

Tutkimus kuitenkin keskittyy siihen ideaan, että elämä maapallolla on syntynyt mikrobiologisten hiukkasten siirtyessä kosmoksessa asteroideilla ja komeetoilla, jotka toimivat jättiläismäisinä kuljetusaluksina ja elämän siemeninä muille elämää sietäville planeetoille. Tämä teoria eroaa klassisesta evoluutioteoriasta siinä että emme ole satunnaisen evoluution tulosta, vaan tietoinen luomus joka on lähetetty maapallolle tiettyä tarkoitusta varten.

Cherbak ja Makulov esittivät yksityiskohtaisen analyysin ihmisen geenistä josta näkyy aiemmin sivuutettu tarkka kuvausmetodi joka yhdistää DNA:n nukleotidit ja aminohapot.

Kaksikko toteaa:

Yksinkertaiset koodijärjestelyt paljastavat kokoelman aritmeettisia ja ideogradisia symbolikielen kaavoja. Tarkat ja systemaattiset allaolevat kaavat näyttävät tarkkuuslogiikan ja epätriviaalin tietojenkäsittelyn tuotteilta.

alien-dna2

Joten onko mahdollista, että meidät on suunnitellut kehittynyt avaruusolentojen rotu jolla on laajat tiedot elämän luomisesta DNA:n manipuloimisen avulla? Jos kyllä, niin ovatko ihmiset toisella planeetalla syntyneen elämän tuote? Vai ovatko ihmiset pitkälle kehittyneen avaruusolentorodun maapallolle suunnitteleman elämän tuote, kuten monet tekstit antaisivat olettaa?

Vaikka panspermiaa ei voida kieltää hypoteesina, joka siis väittää elämän saaneen alkunsa mikro-organismeista ja kemiallisista elämän alkumuodoista ulkoavaruudessa, pidämme todennäköisempänä sitä että elämä maapallolla on älykkäämmän rodun, jolla on kyky luoda elämää, tuote. Oli asia miten tahansa, tuleva vuosi tulee paljastamaan tästä aiheesta paljon seikkoja, joita ei enää nyt voida ohittaa tai painaa villasella.

Tutkimus on luettavissa TÄÄLLÄ.

Artikkelin julkaissut UFO Holic.