Punainen kääpiö havaittu auringon vieressä — Kachina?

Becky Lewis otti poikkeuksellisia kuvia ilmiöstä joka näyttää samalta kuin NASAn identifioima ”Punainen Kääpiö” kuineen.

Punainen kääpiö emittoi poikkeuksellisen voimakkaita kosmisia säteitä jotka vaikeuttavat heliosfäärin ja magnetosfäärin toimintaa, ja niiden sanotaan johtavan geologisiin mullistuksiin.

Mutta onko kyseessä punainen kääpiö vaiko se mitä Hopi-intiaanit kutsuvat nimellä Punainen Kachina-tähti?

Hopit ovat sanoneet Sinisen Kachinan näkyvän ensiksi, ja sen jälkeen tulee näkymään toinen näky taivaalla joka on Punainen Kachina, ja se tuo mukanaan puhdistuksen päivän. Sinä päivänä elämä maapallolla muuttuu ikuisesti.

On kyseessä sitten punainen Kachina tai kääpiö, niin kun ottaa huomioon viimeaikaiset maanjäristykset, tulivuorien purkaukset, sään ääri-ilmiöt, lämpöaallot, tulvat, maanvyörymät, eläinten massakuolemat ja taudit, muutama mainitaksemme, nämä kaikki tapahtuvat aikana jollaista ei olla nähty koskaan aiemmin.

Ensimmäisellä videolla Mrmb333 analysoi omituista punaista esinettä. Toinen on alkuperäinen Becky Lewisin video, jolla hän analysoi syvemmin punaisen kääpiön kuvia.

Artikkelin julkaissut UFO Sightings Hotspot